143

righthanded linda aka konda


1 muharam 1430 hijrah

tarikh yang menghiburkan..

apakah?

haha

hehe coz aku mmg ske angka 143..

semoga tahun baru ni membawa erti

angka nya pown cam dah membawa tuah..

to all my fren n family

salam tahun baru..

bersediakah dengan azam yang baru..??

azam aku?

humm...maw siapkan projek..

xmaw main2..bazir2..

dan graduate taun depan..

boleh kah??

hummm...bunyik cam imposible...

tp aku akan lakukan jugak mission imposible nih..

kepada sume yg aku ade wat salah..maafi aku..

0-0 kay..


yg benar,

mazlinda mukhtar


This entry was posted on Monday, December 29, 2008 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

3 comments

143 tu aku taw..


msti dulu bf ko ckp 143..

mean i miss you or i love you


hahahak!!

terer x?

143 ?apatu..xpernah tahu pun maksudnya...pernah bercinta..aku bujang lagi...availble..

143 gak...

tu pun selepas beberapa tahun,
barulah ak tau maksud sebenar 143

sebelum nie, ak bertegas gak ngan 172
bila korang tau alasan ak, korang gelak tapi mmg kelakar gak

anyway, selamat tahun baru semoga impian anda tercapai pada tahun baru nie

pastu selamat bercuti tau...
tapi jangan cuti lama sangat
nnt ak balik xda orang...
huhu