Ini kisah hindustan petang sabtu

righthanded linda aka konda


Occay.
Dia, perempuan,ratu cantik dan diminati ramai tp juga seorang yang kemurungan, tak pernah gembira dengan hidup,gila,pathetic.
Dia,lelaki ni seorang doktor,ayah kepada seorang anak kecil,dan suami kepada arkitek muda yang cantik.
Dia,seorang wanita, ibu, istri yang baik,juga seorang arkitek.
Hidup suami istri begitu baik sehinggalah si pathetic ini hadir,kepada doktor yang konon nya dia dalam usaha untuk memutuskan salur vena nya akibat putus cinta. So pathetic..Doktor yang membantu, menjerumuskan diri mengembirakan si pathetic sehingga mengabaikan istri anak di rumah.si istri tanyakan, di mana kurangnya dia, di dapur kah, sebagai ibukah,.dia merayu kepada suami,untuk tinggalkan si pathetic.si suami tinggalkan istri dengan alasan perkahwinan mereka adalah satu kesilapan. WTF! Itu pun masih si pathetic tak puas hati, xbenarkan si suami pulang berjumpa anak, andai si lelaki lewat pulang di katakan pergi ke rumah istri nya. Dituduhnya si lelaki berjumpa si istri,dan dituduh itu ini padahal dah sah2 si lelaki memilih dia,tp dia masih tak puas hati. si istri merayu dgn si pathetic supaya memulangkan suami nya,kerana itu sajalah dunia nya,padahal si pathetic mempunyai seluruh dunia coz dia kan ratu. Boleh plak, juz bcoz of that (Si istri merayu kt dia) die bley pegi telan ubat tidur berbotol. Gila hum? Ke juz nk tarik perhatian.? Damn! Tak cukup dengan itu dipaksanya si lelaki yg telah bermastautin di rumah nya untuk menceraikan istri. Ok, si lelaki akur lalu dia menceraikan..sudah menceraikan, mahu menjenguk anak sakit juga tidak dibenar.apakah?
Yang sebenarnya, si pathetic bukan pathetic. Sebenarnya dia adalah si gila yang selfish. Dia hanya fikirkan hidupnya, gembiranya dan bahagianya sahaja.. Demmit!

Satu soalan, org camni wujudke?

This entry was posted on Saturday, June 13, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 comments

waaaaaa~ mesti ko ngk cte ni td rs nk ngamuk kn? pnh khusyuk kn? huhu...

ade je kot org cmtu. mgkn x exactly d sm circumstances. x appreciate. never satisfied. n yea... GILE. ade je. huhu...

relax... next wk, sabtu mesti cte klaka lak. hehe

Haha. Aah sgt emo tgk cte hndustan tu. Tah pape.haha. Tu penangan menghabeskan masa cuT di rumah selepas dah lame x wt cm2 kan.hehe.sibuk ngn lwtn smbl blaja jew..wink.

Btw,harap xbjumpe ngn org cm2,sgt psiko.heh

huhu. btl2. aku pun abeskn time kt umah n ke tempat2 utk bersendirian. kdg2 besh gak. just to recharge.

yeap... hope u dnt n i dnt either

yep.mase untuk diri sendiri = recharge and refresh..:)

aku ada tgk gak tp aku tak plak perasan crita tu macam mana...

jadi aku xpaham. so aku xnak komen =p

bijan: ok..dah jd 1 komen..thanks bijan..:)