Majoriti kadang-kadang plastik

righthanded linda aka konda

majoroti bukan menang
majoriti bukan ketua
majoriti bukan kongka
majoriti bukan penentu segala
masih perlu tolak ansur
masih ada jalan untuk menidakkan majoriti
majoriti tak sebenarnya betul
minoriti bukan sepatutnya salah
itu gunanya kuasa menilai
itulah kuasa memerhati
itulah kuasa menganalisa
majoriti atau minoriti bukan penentu kebenaran
yang menjadi titik tolak
ialah..................?
itulah Perak Bergolak

P/s: aku bangga aku org Pahang, dan aku bangga aku adalah aku, bukan seorang FAKER.

This entry was posted on Saturday, May 23, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

agree. majority isn't always right. it's btr to b in d minority even if ur d only one as u hav courage to stand on ur own two feet. as long as u believe what u stand for, d majority cn say wtv they want.

Yup.either majority or minority,they have their own way of thnking..there's no point,if every side asek tuding jari kat side sblh,kate depa yg slh.sampai bl pn xabes..to me, what they need is respect each other..

Pela nk jd ngn Malaysia ni.haih~