Who's next?

righthanded linda aka konda


Pic: my BFF wed, ana syuhada la'anain

Bile amek gamba,sape duduk tgah tgah die kawen dulu.hehe.so ana,ko kawen dlu antara kite bertiga.Tinggal aku ngan fairuz lg menghitung hari2 bujang. Kite betiga sama, punya kisah yang lama, aku hampir 6 tahun, fai hampir 5 tahun,ko da slamat pon,juga hampir 5 tahun. Pada perkiraan kita,aku yg sepatotnya memulakan coz aku paling lama,tp tahniah ana, selamat meneruskan alam hidup berumah dan bertangga. Aku bangga coz hari ini aku menunaikan t/jwb aku sbg seorang kwn iaitu dtg ke majlis ko wlawpun jaohnye beribu batu..berseri wajah pengantin di dlm persalinan emas. Ana, fairuz,korang mmg xberubah eh. Ana stil dgn kepoh tp prihatinnya, fai stil dgn garang,strict n manja nya,tp aku? Aku yg byk berubah dan mengubah atau diubah dek kehidupan dan masa. Aku rindu kita-kita yg dulu,aku rindu riuh rendah dulu.
'linda, ko jgn ikot mcm fairuz ni. Jd setia.paham?' pesan ana tak berubah sejak dulu smpai skrang
'linda,ko da gemuk la' si fai yg slalu jujur dlm kata2.haih~

Walau 5 tahun tak jumpe, walau 5 tahun tak berpeluk cium, akrab kita ttp seperti dulu.aku harap kita akan bertepuk tampar,bertukar cerita,beriuh rendah lagi.

Kawan, aku tak salah memilih kamu sbg kawan,
Sekali ku katakan kamu kawan,selamanya ia begitu
Biar tanpa berita,
Biar tanpa sua.
Aku disini untuk kamu panggilkan aku 'kawan'
Whatever mine is always mine,
Unless,
Kamu yg pergi bersunyi
Hilang untuk aku lupakan
Guris selagi terboleh
Guting di dalam lipatan

P/s:hari ini terasa lama.

This entry was posted on Saturday, May 30, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments