bagus!!!

righthanded linda aka konda

tercalar dek entri nan satu
tega kamu pergi semata kerana tak mahu aku tersepit
tahu tak betapa aku risaw mengenang kamu yang hilang
setiap hari kesana melihat andai kereta kamu disitu
bertanya penghudi disitu samada kereta kamu disitu
samada melihat kamu di mana-mana..
puas aku sorok rasa risaw
bermacam2 aku cuba untuk sorokkan
aku tanggung itu hanya untuk ubat hati ini
yang rasa kamu mmg tak perlu aku lagi

hanya kerana sbb nonsense yang seperti itu??

sungguh aku benci kehilangan
what ever mine is forever mine
kamu tahu itu..

This entry was posted on Thursday, April 23, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 comments

saya mintak maaf.
time kasih sebab peluk n pegang kepala saya semalam.

kamu tahu saya rindu kamu,
rindu peluk kamu dan sentuhan kamu kat kepala saya.

sorry....
saya syg awak, bykkkk..

sape shayra hint nih?
x kenal pown...
blueekkk :p LoL~~
budak jahat..