Selamat Hari Lahir Cyclop

righthanded linda aka konda

midnite:11 APril

hari istimewa kamu..
rase mahu terbang ke sana
pergi
tak pegi
pegi
tak pegi..
pegi
tak pegi
bla..bla..bla..
akan difikirkan :)
aku ada kerana kamu ada
kamu..
matahari..hujan..dingin..segar..siang..malam..segalanya..
terima kaseh atas rasa indah selama ini..
hargai aku seperti ini..
rasa sakit sebelum ini
rasa nyaman sebelum ini..
terima kaseh
terima kaseh buat aku rasa aku adalah sesiapa

kamu..
biarpun aku seorang hina
biarpun aku seorang daif'
biarpun aku seorang alpa
kamu tetap beritahu aku, aku adalah sesiapa..
biar org kata kamu itu
biar org kata kamu ini
bagi aku, kamu adalah seseorang
yang selalu, boleh, bisa dan akan jagai aku..
lebih baik dari yang lain itu
saiye sayang kamu.. :)

selamat hari lahir kamu..

credit to my sugar creations

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

saiye hepi,
CAN @ Red Waver (ilham dari budak getah) saiye sudah sihat dan di benarkan pulang dari hospital nya.
semakin cergas dan lincah langkahnya..
smooth..:)
kedua-dua matanya juga sudah sembuh..
terima kaseh abang bengkel-tepi-padang
walawpon lame gela nak siapkan CAN siaye..
sampai saiye pown bosan nak tanye2..
akhirnya awak rawat jugak dia..
x susah pown kan..
saiye akan jaga CAN bek2..
sbb saiye baru sedar..
sangat susah idop saiye tanpa dia..
umpama patah sebelah kaki
asek meyusahkan org lain kene amek dan anta saiye ke situ sini..
menumpang org kesitu sini..
terima kaseh kepada semua yang pernah berjasa :WLX, DAX,NBQ,DBK, BFR,AAP, JFU, TAP dll
tanpa kamu siapa lah saiye.. :)

This entry was posted on Friday, April 10, 2009 and is filed under , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments