Oh! aku terlupa

righthanded linda aka konda

Kan bgus kalau wujud alat pengukur kaseh syg. Kita akan taw siape yg betol2 syg kan kita,siapa yg tidak,dan siapa yg kita paling syg.huh.pondan nye,jiwang.hekhek..hati,kenape dgn awak? Awak dah x waras ke.huh..jantung,kenape berdegup kencang? Awak xsihat or awak maseh terkejot. Otak, stop thnking of that damn thngs! Plz..saiye akan pegi jaoh,jgn risaw..hari yg indah,tlg bwk saiye bersame.jaooh jaooh. Eh? Encik..tlg saiye bley? Tlg jgn wat perkara lepas kepada die. If saiye taw ada,siap la kamu..rase nk mkn strawberi cicah madu..

P/s: saiye juge mahu alat untuk wat sume ikan saiye betelor.huhu

Dulu, dia aku bersama,beriringan di tepian pantai,tatkala remang datang, bersama,berpimpingan, oh,
Itu dlm mimpi saja.
Aku terlupa.

This entry was posted on Wednesday, March 04, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

oip2..sempat eh update blog kat pulao!! hebat siot..mana awok dapat 3G???? wahhh!! nak tukar henfon jugaklah..

erm, entri ni kena teka-teki jugak ke? saya tau kot sapa!!

wahhhhh!!!
hebatnyer saiye!! (^.^)

p/s: cepat pulanggggggggggggggg!!
rinduuuuuuuuuu....

sy pun bru mahu bermimpi mahu memnjam alat pengukur yg sama dari kamu.


haih~

nmpak gayanya mmpi je la bole

huhu~

memang wujud la alat pengukur kasih sayang

hati...akal...

bukankah itu pengukur?

ek ko salah la, bukan strawberi cicah madu la, strawberi cicah garam Mcd. ko kan selalu kata tak cukup masin...hehe

satu lagi

Mendaraaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttt!!!

windu la

she-yum:

hehe..xde 3g pown bley update la dik..asalkan ade line celcom..bertukar la..ke celcom broadband..kuikui..
entry ini adalah tajaan celcom..
hehe

bijan:

tuhla..taw cani..aku wat master pasal alat pengukur kaseh sayang....mesti aku sampai mati pown x grad..huhu

yus:

hum..ati akal? susa la nak kire,,,subjektif sangat,..
aku nak alat pengukur cam pengukur tekanan darah tuh..pakai je kat tangan ley taw org tuh nye kadar sayang tuh byk mane..cool kan..hehe