refreshing taste

righthanded linda aka konda


tangan lalu,
tolong sambut aku,
kau masih di situ kah?
jika ya, tolong lah sambut aku..
kerana aku dah sepi..

hari dulu sudah ada keputusan,
buat apa aku persoalkan,
hari dulu sudah ada tujuan hidup,
buat apa aku cari dia
hari dulu sudah ada teman baru,
buat apa aku di situ
hari dulu ada komitmen lain yang perlu dia ambil berat
buat apa aku maw sibuk


baik, aku akan sambut tangan lalu,
aku harap tangan lalu masih disitu
di sini aku tak punya apa selain kesedihan yang buat aku bingung
kesedihan yang tak sudah2
kerja yang berlambak2

hari dulu, aku sedih kamu semua tiada
mungkin aku terlalu bergembira dihari lalu
maka hari ini aku sedih
jaga lah diri masing-masing
aku akan ada jika kamu semua perlu
tapi aku takkan menyuruh diri aku untuk berada disitu
aku sudah malas untuk jadi pengemis
jagalah diri masing-masing
juga untuk aku, aku akan jaga diri sendiri..

mahu makan stawberry cicah madu..itu saja..oh,
juga refreshing taste..sangat refresh..

This entry was posted on Tuesday, March 24, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments