Aku = sedey

righthanded linda aka konda




The Rock Feat Ahmad Dani - Munajat Cinta 

 

Malam Ini Kusendiri
Tak Ada Yang Menemani
Seperti Malam Malam
Yang Sudah Sudah

Hati Ini Selalu Sepi
Tak Ada Yang Menghiasi
Seperti Cinta Ini
Yang Slalu Pupus

 

Reff : 

Tuhan Kirimkanlah Aku
Kekasih Yang Baik Hati
Yang Mencintai Aku
Apa Adanya...

Mawar Ini Semakin Layu
Tak Ada Yang Memiliki
Seperti Aku Ini
Semakin Pupus...


p/s: maafi aku..tolonglah...........

This entry was posted on Monday, February 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

10 comments

Cinta ni belasah je, ikut gerak hati takyah nak munajat-munajat. Cinta pun ada munajat ke?

weh..smlm aku telah mlakukan kesalahan..dimana aku dah termkn mcd sbb aku tringin nak mkn prosperity..

pastuh diorg bg satu pamplet..
mngatakan bhawa mcd m'sia xde kena mengena ngan israel..

wajarkah aku pcaya?

ololo..
siannye linda sedeh..

Jangan sedey2 sis.. Nanti org post cite2 y kelakar plak..

p/s: Al-Quran + Solat = Kekuatan rohani n jasmani

cu : hehe, tuh kan tajuk nye aje..mane la komeh taw hehe...

cak: tahla..aku pown xtaw pasal mcD ni.juz elakkan aje la kalo maw..kalo da termakan xpela..kan..hehe..makan pown ade 'ter' gak ke cak..pela ko neh..:)

aixat:"ololo..
siannye linda sedeh.." sambil tersengeh wat muke perli kat aku kan? :'(..aku tol2 sedey la dey..

paizah: huhu..tq
nak cite klaka...nak..
rase nak gi swimming..

saya nak pergi makan..
saya ajak awak, tapi awak taknak..
awak, jangan sedey2..
susah hati tau saya kalau awak sedey..
nak pergi makan pun rasa tak best bila tau awak sedih..

esok kita makan sama ye?
saya sayang awak, tau?

she : sorry wat kamu risaw...saye kurang kewarasan ckit rini..mintak maaf..saiye dah kat umah neh..berhibernasi..

saiye syg awak jugak..jgn risaw la..saye okeh nanti..it takes times.. T_T

linda...stoberi untuk aku mana?.sampai ati ko..

ngee..ko pon tgh sedey jgk linda?! :(

hint: stoberi..nanti aku kasi..tp die da jd cam jem jem skit..taper kan..hehe..ke ko nak yg da jd jus punye..ade label F&N..ok x??

kepeng: berjangkit ngn kepeng n jaybe la neh..hehe..bley??