ChAo$

righthanded linda aka konda

Kes 1:
Bodo nye aku…
Arghhh…
Aku yang malas, aku yang lalai, n aku yang asek bergembira n last2 aku gak yang frust..huh..
Oleh sebab kebodohan semalam, harini aku tertekan..
Tensennye..
Bodonye la..
Kene tunggu a few week la plak..apsal aku ley bia jew..tah pape..bukan wat pape pown..tak de asalan pown untuk tak pegi, tapi aku tak pegi..last-last..teng0k? pe da jadi..arghhh.keciwa nye..
Rase nak terbang jew..huh..

Kes 2:
Aktiviti berlambak-lambak dalam planner..but banyak gela yang overlapping..haih~~ camne neh..mane priority awak linda…
24 feb 2009 bla,bla,bla
25 feb 2009 bla, bla,bla
27,28,29 feb 2009 bla..bla..bla..
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,12 mac 2009 bla, bla,bla…
Haih~~~…

Kes 3:
Perlu tak saiye pegi situ or saiye tak payah pegi pown?
Perlu tak saiye beli ituw ataw saiye tak perlu beli pape pown?
Perlu tak saiye seleb or saiye sebenarnye tak perlu wat pape pown?

p/s: owh,ikan saiye bertelur lagi, n itu jew satu-satu nye reason tuk saiye senyum rini..

This entry was posted on Wednesday, February 18, 2009 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

6 comments

kes 1:
ye, awak bodo
tapi awak still bole terbang
especially ngan WMA

kes 2:
x payah gi semua tu
g yang 27, 28, 29 je...
japs, tahun nie manada 29 feb

kes 3:
X perlu
X payah
dan sekali lagi
X perlu
dan
X payah

andai kesedihan dan kelukaan yang awak cari, maka teruskanlah misi itu.

hehe
saje je tulih 29 , nak tgk ko alert ke x..
hehe
bley?

Nak sekor anak clown buat anak angkat

cu: hehe, bley..nak letak dalam ape anak clown tuh?hehe

tidurkan, pastu courier kat sini. Kalau tak boleh, frozen kan, kalau takleh gak, salaikan dulu.

cu :camni la cu, pe kate kite "gulai tempoyakkan" aje anak clown tuh..senang sket..

iyerqq!!?? cam busuk je bunyi nye

makcik kedai : makan pe dik?
adik makan :nasi, sambal, sayo sket n gulai tempoyak ikan nemo...

hehe~~