ceritera tah pape

righthanded linda aka konda

kamu

aku harapkan..
sejak dulu..
harapan sentiasa ada..
pada kamu
tapi kamu..sangat tak serasi..kontra..
segalanya..
hati sentiasa runsing
tapi "selain kamu" yang ada disitu,
semuanya serasi...akrab..
aku sayangkan mereka..
sayangkan hubungan dengan mereka..

kamu (yang sorang lagi)...
memberi aku harapan..untuk hidup
perhatian..
serasi..fahami..menghargai..
segalanya...
hati sentiasa senang
tapi "selain kamu" yang ada disitu,
semuanya terasa janggal..
aku kekok..
berpura...bimbangkan kekhilafan ketika aku di situ..

antara "kamu" dan "selain kamu", yang manakah yang lebih penting dalam perhubungan? yang mana yang paling dititikberatkan? runsing...tapi sebelum kerunsingan aku rungkaikan, kamu dah membuat langkah seterusnya, langkah untuk berpatah ke jalan dulu..mungkin aku pernah berharap..tapi untuk mengambil risiko, aku tidak betah..benar kata kamu, pisang takkan berbuah dua kali..oh...dalam ati aku still ada harapan tersimpan okey...T_T WTF!!! huh..okey la..aku akan pastikan ia sentiasa tersimpan untuk hibernasi yang panjang yang mungkin tidak bangun semula ..kerana dia menghargai aku lebih lebih lebih lebih dari ape yg diri kamu lakukan..aku akan atasi masalaH "selain kamu" itu..harapnya aku akan biasa nanti...huhu :(

p/s: tapi kalo pasni aku taw bunga ituw still buat perangai mcm dulu...siap la...mungkin kamu kene mandi bunge pastuh..:)

This entry was posted on Monday, February 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

5 comments

yg lebih penting dlm perhubungan?

Aku! kot?

=p

Anonymous  

yg penting dlm hubungn ialah 'selain kamu'
.
.
kerana..'kamu' itu sudah naik taraf mjadi terlalu penting!

*atau perlu bila bkepentingn?
*atau dah jadi pentingkn diri?heheh~

maner2 r yg xsesak kn nafas kamu.. =/

aixat: aku? "aku" dalam entri tu ke?means linda la kan?..susala ko nih..jawapan xde dalam silibes..

kak shade: dua2 sesak kan nafas saiye..tp now rase nak fly ke jb...

Anonymous  

jB ader kt cni jer hah...xyah yg jauh2! =P

hehe
tol gak tuh..
tak payah beli tiket flight da ley sampay jb
kalo gi kat Jaybee tuh, agak2 kat mane la danga bay nye ek..hehe