i'm an idiot

righthanded linda aka konda

i'm an idiot

aku =bodoh..
that what my bestfrens always describe me..
cik v.a, cik ciom, cik honda civic.
yeah, u were right frens..
aku mmg bodoh..

aku=susahkan org
that what i always thinking..
susakan kwn2, family...
yeah u were right linda..
ko mmg menyusahkan..

maafkan aku eh?
aku susakan kowang..
janji..aku xsusahkan da...
promise..tol2 promise ni..
taw?
aku xkan wat org risaw lg
coz aku sedey bile taw korang risawkan aku..
aku tataw ade org sgt syg aku..
risawkan aku
meh cni..plok kuat2..
mmmmpppphhhhh..

kamu, sowi..
kamu dah ajar sesuatu...
ajar aku persahabatan..
jujur dan transparent..
dari hati
demi seorang sahabat..
yg jarang org wat dgn aku..
time kaseh..(T_T)
aku-sayang-kamu taw..
sangat-sangat..
jgn marah kuat2 lg taw..
aku-takot..:(

kamu yg sorang lagi...:(
kamu ilang ke mana..
tercari-cari..
kamu okey kah?
kamu makan kah?
kamu sihat kah?
jgn la menghilang..
sungguh aku risaw..
balik la..hummm?
balik cepat..taw??
denga tak aku jerit nyh...
BAALAALLLLLLIIIIKKKKKK CEPAAAAAAATTTT!!! :0
Fyuuuhh~~~ erkk uhuk uhuk ~~



p/s: aku akan try syg diri aku dulu lebey dr aku syg org lain..

This entry was posted on Tuesday, February 24, 2009 and is filed under , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

5 comments

hidup mesti ada tujuan . berjuang selagi mampu.kita hidup di dunia ini hanya sementara. jangan hilang arah....rugi besar di alam yang menunggu di sana

kau tak bodoh
adakalanya manusia bisa melakukan kesilapan tanpa disedari...

manusia tak perfect,ingat tu?
dah tak marah kuat2 dah...

insaf...

ak pun takut...

ampun...

hehe...
okay kita dah boleh berpeluk skrg...
mmmmppphhhhh

satu lagi

pondan

hehe

tuk aku

dan tuk kau

dan tuk dia
hehe...

:p

* Baaaaaaaaaaaaaaa
llllllllllllllliiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!

eh?

baru perasan ke? lol~

jangan maraa a (citer p. ramlee)
hahahah~

bonda: tujuan hidop itu ade bonda, tp jalan nye saaanggattt berliku.terimas atas nasihat.(T_T) owh btw..terima kaseh sudi singgah di sini..:)

yr: tulah..sakit da tekak aku jerit tadi ..die xdenga pown..mungkin kite kene gune intercom kot..awak..balik la cepat..

bijan: bluekk~~:P