somewhere..traffic lite???

righthanded linda aka konda

mungkin benar kata cik fuzzy, trafic lite aku da lama ijau ..tp aku tak penah sedar.aku still rase aku still di lampu merah.aku slalu yakin aku di lampu merah..aku pertahankan jugak aku masih di lampu merah.. sebenarnya aku perlu make a move..seperti kate cik v.a, ia adalah demi satu kebaikan .biar hati berat..biar hati pilu..aku sebenarnye perlu buat perubahan..untuk aku dan untuk semua..semestinya aku takot kehilangan..betul aku takut sepi..tapi aku dah tak larat nak menanggung beban yang saban hari di catat oleh pencatat sebelah kiri aku yang sentiasa setia ni..ini untuk kebaikan pastinya..mungkin aku akn jatuh terjelepuk tanpa ada orang yang sanggup menarik aku bangun semula..tapi aku akan terus berusaha bangun..sebab aku masih ada kaki untuk melutut, dan tangan untuk memegang lantai, lama kelamaan aku pasti akan bisa bangun.

p/s: -kamu, kamu dan kamu..jgn risaw..saiye xkan buat kamu risaw..:)

*********************************
arghhhh!! kuat ke awak..haih~~

This entry was posted on Sunday, February 22, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

makan la biskut rimau (tiger) tu. pasti kamu kuat..


hehehe~

mahu lebih kuat?
jalan kaki pegi-balik bandar.
hahha~

bijan : tol kew ni? biskot rimaw ley kuat kan otot ati ek..saiye rase bek kite kongsi due..saye pown rase awak perlu 1..hehe..

Aixat: bia la..at least sampai gak umah..bluekkk..perli~~ perli~~